[verwijderd] Ik heb een keramieke pan en daar sluit hij goed. Ik zou een foto ervan maken en mailen naar de winkel met je vraag!
Kletsen over slowcooking
Erwtensoep ingredienten zitten erin, ik ben benieuwd! Ik maak een variant met kip omdat een familielid geen varkensvlees eet!
[verwijderd]
Hier staat hij aan.
Ik heb nog geen reactie van de verkoper. Logisch het is weekend. Maar omdat ik mijn boodschappen op de slowcooker had gedaan, toch maar aangezet.
Je kan op de foto het gat ook goed zien.
@[verwijderd] weet jij meer over de deksel van de Andrew James?
- Bijgewerkt
[verwijderd] het lijkt wel alsof je een te kleine deksel hebt.
[verwijderd]
[verwijderd] mijn deksel sluit veel beter aan. Er zit wel iets ruimte, maar dit lijkt echt heel veel?
[verwijderd]
[verwijderd] ja hè? Fijn te lezen dat die van jou wel aansluit.
Ik heb de verkoper gemaild het lijkt of ze mijn deksel met die van een 3,5 liter hebben verwisseld.
Hij lijkt het wel te doen.. het ruikt nu heel lekker in huis.
[verwijderd]
Ysabella, ik heb de verkoper gemaild. Hopelijk is het opgelost met een nieuwe deksel.
H
Hier sluit de deksel wel aan!
[verwijderd]
Livia75 bedankt voor de foto.
[verwijderd]
Ik heb het opgelost met wat keukenpapier
Erwtensoep was heerlijk, kip heel zacht en viel uit zichzelf al uit elkaar!
Wat had jij gemaakt @[verwijderd] ?
[verwijderd]
Ik had een basis ragù voor de pasta gemaakt. Echt super mals vlees heerlijke smaken. Ondanks de deksel toch goed gelukt.
Plaats je het recept voor de erwtensoep ook? Klinkt heerlijk.
https://bettyskitchen.nl/erwtensoep-uit-de-slowcooker/
in combi net deze
http://silvieskitchen.nl/gezonde-erwtensoep-kip/
ik heb wel bouillonblokjes extra toegevoegd
Goede recepten, lekker dames! Ik ga morgen pastasaus maken. Ook benieuwd naar!
[verwijderd]
Is het ook geschikt om koolhydraatarm in te koken?
[verwijderd] Dat lijkt me wel, waarom
niet. Heerlijke groentestoofpotjes?
curry met vis
[verwijderd] Ja zeker, toevallig zag ik op de facebook groep (Slowcooker recepten) vandaag iemand een recept plaatsen!
[verwijderd]
Livia75 Ja maar lijkt me dat je groente juist niet in de slowcooker doet vanwege vitamines en mineralen die verloren gaan bij lang verhitten?
Ik heb nu de pindakip opstaan van Ashley Willems.
Maar een vraagje, doe ik alles al in de pan met timer aan? Het is wel kip en dan rauw niet gekoeld?
Of maak ik het klaar? Dan is het over 3,5 uur klaar en dan de warmhoud stand? Of gaat t het dan toch door en wordt het te droog?
We hadden nu bedacht dan anders maar om half 2 te eten hahaha.