Lastig zeg! Aan de ene kant wil ik mijn zoon voor alles inenten en aan de andere kant is er ook de gedachten “wat als ik hem inent en het gaat fout.” Hij is nu net klaar met alle vaccinaties als hij 4 jaar is mag hij weer, maar dit is wel iets om even in te verdiepen, want ik wil mijn kind ook niet verliezen omdat ik hem niet hebt laten inenten.
wat betreft de koorts stuip van je dochter en de angst die erbij komt kijken als ze gevaccineerd is snap ik volledig. Kan je dit niet bespreken met een arts en zo de afweging maken of je wilt dat ze wel of niet gevaccineerd word? Ik denk namelijk niet dat het helpt om aan andere ouders te vragen of hun kind hoge koorts kreeg van de vaccinatie omdat elk kind er anders op reageert. En jij kent je dochter het beste. Onze zoon heeft bijvoorbeeld nog geen hele hoge koorts gehad ( ik klop het even af) en heeft op alle vaccinaties tot nu toe heel goed gereageerd. Mijn man heeft net ook het artikel gelezen en twijfelt ivm de hoge koorts en wilt zich beter inlezen.