We gaan de woonkamer onder handen nemen (nieuw laminaat en de muren verven) en we zitten te denken wat we met deze nis gaan doen. Er zitten nu glazen planken in, maar we zijn het hoekje zoals het nu is wel een beetje zat. Iemand leuke ideeën? Eronder staat een caviakooi die daar moet blijven 😉

• [verwijderd]

Met houten planken erin?

ruw hout

of meer gladde planken

Of met onderin een kastje

Hmm, door die cavia kooi wordt het wel een beetje een nutteloze hoek omdat het lijkt dat je er eigenlijk ook niet goed bij kan. Ik vind die plaatjes van @[verwijderd] wel een erg leuk idee en dan misschien allemaal foto's neer zetten, eventueel met prulletjes die je wel neer wil zetten maar je weet niet waar.

Plaatjes van [verwijderd] vind ik erg mooi!

Misschien is een nieuw huisje voor de cavia's in dezelfde stijl (zelfde hout als de planken) ook nog een idee, zodat het hok wat meer wegvalt.

Wanneer je van strak houdt, dit ook nog een optie:

Heb je de opbergruimte nodig? Zo niet, dan zou ik gewoon de planken weghalen en er een mooie foto of een paar foto's onder elkaar ophangen, of iets anders van kunst.

Wow, leuke ideeën! Het eerste plaatje van Treez vinden we erg leuk!
        De caviakooi is net nieuw, dus een nieuwe wordt het voorlopig niet. Een verdieping erop wordt hem ook niet want ten eerste heb ik geen idee hoe ik dat dan moet doen en ten tweede lijkt het me een ramp met schoonmaken 😉

We kunnen redelijk goed bij de planken nu, maar het vangt veel stof (dat vind ik niet zo erg maar na het schoonmaken zie je het op glas na 2 dagen weer) en we hebben er nu foto's staan en de onderste plank wat rommeltjes, daar willen we vanaf.
        We gaan waarschijnlijk iets van groen op de muur rechts doen, dat staat heel mooi met houten planken denk ik. En dan wat decoratie erop en wat foto's waardoor het een mooi hoekje wordt.
        Oh ja wijnrek is wel een heel leuk idee maar we drinken zelf geen wijn 😉. Maar hebben wel altijd wat in huis voor visite dus het overwegen waard. Want lijkt me er wel heel leuk uitzien.

Nog meer tips zijn welkom 😃

Sevenof9 dat is ook nog een idee, maar vind iets van planken ook wel heel leuk (maar dan wel heel anders dan nu).

Pok nog een optie wanneer je toch niet van plan bent om veel op de planken te zetten.

5 dagen later

Ik zou helemaal geen planken hangen, want het lijkt erop dat je er nu ook al niks mee doet.

Ik zou de planken weghalen en er een mooi schilderij, ixxi of foto’s neerhangen

2littlemonkeys haha er stonden wel spulletjes op (foto's, auto's) maar dat, en de glazen planken, zijn we wel zat. Het worden houten planken en dan decoratie erop. De rechtermuur wordt olijfgroen, de rest wit.
          Zijn druk aan het klussen beneden dus hebben alle prulletjes even weggehaald.