Angel1980 Nou in principe zijn de grote dingen allemaal op loopafstand van elkaar. Je kan ook kaartjes kopen voor de hop on hop off bus. Vorig jaar zomer ben ik er met mijn man geweest, het eerste wat ik wilde zien was natuurlijk de eiffeltoren, wij zijn er ook niet in geweest door de gigantische rij voor de ingang. We hebben toen door het park gewandeld en er was ook een leuke markt waar we gegeten hebben. Wij zijn er enkele dagen geweest dus alles op onze gemak kunnen bekijken. Rondvaart in de seine gedaan, notre dame bezocht, savonds aan zo'n grote rotonde gezeten op een terrasje de gekte in het verkeer bekijken. Op de laatste avond zijn we nog naar de arc de triomphe geweest, ook daar naar binnen gegaan en bovenop het uitzicht over parijs bewonderd. Als het kan zou ik er zelf wel een overnachting bij doen zodat je 2 dagen hebt. Er is dan iets meer tijd om de dingen te zien die je graag wil zien zonder haast te moeten maken omgaat het anders niet lukt. Over het algemeen is het gewoon veel lopen.