[verwijderd] Daar staat wel tegenover dat ik het idee heb dat in sommige groepen de coaches als paddenstoelen uit de grond schieten, en iedere ervaringsdeskundige ineens een eigen praktijk moet stichten. Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden 🙊
Ik denk dat jij wel een beetje in de richting zit wat ik bedoel. Want ik doel inderdaad op de groep die mij dus ook om de oren vliegen. Hierbij gaat het dus vooral om coaching wat betreft alles halen uit je leven, tools voor het creëeren van een gelukkig leven, jezelf weer vinden etc. (En in dezelfde categorie maar niet wat mij direct aanspreekt: ambitieuze moeder kunnen combineren met het ouderschap, moeder worden met genoeg me-time etc).
[verwijderd] Een vriendin van mij doet een thuisopleiding coaching vanuit de loi. Als ik zie wat ze moet leren (vooral hoe beperkt het is 😬) krijg ik spontaan jeuk.
En dit idee heb ik dan ook, dat elke vrouw maar dit kan geven en dus doet want ik zie het opeens zoveel, en vind de prijzen soms echt verbazingwekkend.
Anyway. Ik loop nu dus bij een psycholoog waar ik zeker niet mee stop. Maar was me hierin aan het verdiepen en vroeg me af hoe er tegenaan gekeken wordt. Maar de meningen worden dus wel deels gedeeld. Het voelt een beetje tussen kijken naar een nagelstyliste die aan huis werkt, waar je dus ook super veel verschil in ervaring en prijzen hebt. Maar dan gaat het hier wel om iets serieuzers.