Pietje1987 [verwijderd] wij ook, man collecteert ook voor natuurmonumenten (en dierenbescherming β€οΈ)
[verwijderd] Pietje1987 ik ben lid van natuurmonumenten π Vulpen thanks voor de tip! Uilenmama leuk! En hopelijk blijft de poes rustig π€£
[verwijderd] Tantetil vanuit het keukenraam π Flink ingezoomd en met mijn hand in de spiegeling maar goed π€£ Knip
Pietje1987 Hoera! De kinderen hebben een keer een beetje uitgeslapen β€οΈ Ik zit nu net pas benedenβ€οΈ
Madeliefje06 Ik heb van 21:00 tot 9:00 geslapen en dat had ik zo nodig! Mijn man is nu ook lekker de hele ochtend met de kinderen weg. Hij brengt ze dan het eind van de ochtend naar zijn ouders en dan gaan wij naar een hotel voor een nachtje
[verwijderd] De kinderen zijn (vooralsnog) drama-vrij bij ex, dus ik ga op mijn gemak mediteren en de hele dag niks anders doen dan een boek lezen of Heartbreak High kijken.
Hooyo-shimbir Mijn lieve broertje is voor een aantal weken in Nederland nu hij niet kan werken in Oostenrijk (chef van de skileraren) zo gezellig π₯°
Tantetil [verwijderd] uit zojuist binnengekomen informatie kan ik bevestigen dat de baby van lilium inderdaad heeeeeeel leuk is. (ps nu wil ik ook een baby, ik ga maar even oude jankfotos van mick bekijken, dan zakt dat wel weer)
Vulpen June Wat een leuk idee! Lijkt me leuk om dat ook met m'n meiden te doen. De hele buurt heeft hier enorm uitgepakt dus we hoeven niet ver π