Vulpen [verwijderd] Wat lief! Deze berichten geven mij wat hoop over oudstes verjaardag binnenkort βΊοΈ
Marshmallow Gisteren bevestiging vanuit werk gekregen. Had mijn kinderen opgegeven voor een alternatief sinterklaasfeest. Normaal op locatie en deze keer dus via teams. Doe het voornamelijk voor zoon, dochter zal er nog niet veel van snappen π
[verwijderd] Robbie en vriend zijn aan het tekenen. Ze tekenen een bij: Robbie: "Abeille!" (Bij in het Frans) Ze tekenen een sprinkhaan. "Abeille!" Nee, een Bij vliegt, deze springt. "Abeille qui bouge!" (een bewegende bij) π Taalontwikkeling, yay!!!! β€οΈ
[verwijderd] Vulpen Ja ik vertel graag hoe hij het zegt π Hij zegt niet veel, dus als hij wat zegt is het heel speciaal. Voor mij π
[verwijderd] [verwijderd] spreken jullie Frans en Nederlands thuis? Of enkel Frans? Edit: heel tof om die knappe ontwikkelingen te lezen dus leuk als je het blijft delen!
[verwijderd] [verwijderd] Ik spreek Nederlands, vriend Frans. Robbie spreekt beide maar Frans heeft zijn voorkeur.
Marshmallow Ik heb vanavond gewoon 4 hoofdstukken geschreven van mijn boek. Ging ineens achter elkaar! Fijn, want ik zat al zo lang echt vast. Nu begint ook gewoon het leukste gedeelte π Ik heb het ook losgelaten dat het meteen perfect moet zijn, nu gewoon alleen maar schrijven.
Marshmallow Eindelijk aan de vader van de kinderen gevraagd of hij het goed vindt als hij en de kinderen met hun eigen namen in het boek komen en dat vindt hij goed. Echt heel erg blij mee!
[verwijderd] Leven en dood liggen soms zo dicht bij elkaar. Vandaag is mijn oudtante overleden. Ze was 91 jaar oud, en heeft een heel goed leven gehad. Tegelijkertijd is het kindje van mijn vriendin (geboren met 25 weken) vandaag 4 weken oud! Hij is 1120(!!) gram. Een mijlpaal. Een lach en een traan π
[verwijderd] [verwijderd] wat dubbel inderdaad! gecondoleerd! en wat goed dat het kindje het zo goed doet!!