Rietjesbeker Net zoon en krijsende dochter (honger, denk ik) afgeleverd bij de gastouder, man is naar het werk en ik ben voor het eerst in een dikke week weer heerlijk ALLEEN!
Rietjesbeker [verwijderd] werken 😝 maar dat moest vorige week deels met kinderen erbij, dus ik ben allang blij
[verwijderd] Weten jullie nog van het extreem prematuur geboren babytje van mijn vriendinnetje? Het babytje is zo sterk en doet het zo goed! Hij is alweer 2 weken oud! Artsen zijn voorzichtig positief. Er zijn wel wat complicaties geweest, en nog kan het elk moment omslaan, maar baby is sterk! Mama is ook zo sterk! ❤️ We hopen dat hij voor altijd bij ons mag blijven!
Pimpelmeesje We kregen net lunch van Pluryn, vanwege de quarantaine wilden ze ons verwennen. Het kwam van Eigenweijs uit Groesbeek, was echt superlekker! Misschien een tip voor mensen uit de regio, voor na de crisis of om een keertje af te halen 🙂
[verwijderd] Vanavond een proefles Taekwondo! In mijn jeugd (13-18 jaar) heb ik dit super fanatiek beoefend en daarna met vlagen altijd wel her en der iets met vechtsport blijven doen. Heel veel zin om om te kijken of deze oude liefde nog leuk is met mijn oude lijf. 😉
Pietje1987 [verwijderd] leuk! Mijn man heeft dat ook heel lang gedaan! De lenigheid zit er bij hem nog steeds in
smax Pietje1987 wat grappig! Die van mij ook. De kinderen spelen graag met m’n zwarte band. Doen ze net of zij die behaald hebben haha.
[verwijderd] Tantetil 😘 Oh het was fantastisch! Mijn lichaam herkende de bewegingen nog en ik kende de technieken grotendeels nog. Ik kon dus prima mee doen en ben direct weer gevallen voor de sport! Donderdag nog een proefles en dan schrijf ik me in. Waar ik in mijn jeugd een school had die erg focuste op wedstrijden vechten, focussen ze hier meer op techniek. Heel leuk om nu te leren waarom ik de bewegingen doe, zoals ze me ooit zijn geleerd.
Pimpelmeesje Vannacht tussen de voedingen echt supergoed geslapen. Gewoonlijk lig ik vaak wakker van de pijn, of soms omdat C steunt en kreunt. Voel mij gelijk een stuk beter 😊
Huggybird ik zet het hier ook nog neer. Ik heb de brief van de gynaecoloog naar de huisarts gezien in mijn dossier. (Om 16:06 geplaatst) Er staat in dat ik cin3 heb en dat is een voorstadium van baarmoederhalskanker. de behandeling daarvan is een Lisexcisie of nog een andere behandeling als het oppervlak te groot is. De Lisexcisie heeft de gynaecoloog meteen gedaan. Er staat verder in dat het vervolg is over 6-12-24 maanden terug komen. Ik denk dus dat de gynaecoloog niet meer gaat bellen omdat hij dat alleen zou doen als er nu meer moet gebeuren en dat lijkt niet zo te zijn. 🥳 pfff ben erg opgelucht!
Vulpen https://nos.nl/artikel/2353467-vegaburger-en-vegaworst-mogen-zo-blijven-heten.html Blij mee! Ik vind al die vage omschrijvingen zo irritant, laat gewoon weten wat ik eet: een vegetarische burger, vegetarische spekjes enzovoorts. Lekker boeiend of vleeseters het te eng vinden als ze per ongeluk een keer vegetarisch eten 🙃
Femkes Vulpen ik noem hier thuis de vega-nuggets ook gewoon kipnuggets. Echte kipnuggets bevatten ook nauwelijks kip, dus ik vind het wel goed zo 😉 Mijn man en ik proberen graag de vega-versies uit en kijken dan in hoeverre de kinderen erin trappen. Mijn oudste heeft het meestal door en vind het bijna altijd niet lekker, maar mini en midi zijn goed te foppen. De nuggets vinden gretig aftrek hier.
Vulpen Femkes Wij eten sowieso geen vlees, dus hier is geen sprake van 'erin trappen'. Oudste vindt alle vega-dingen gewoon lekker, vegetarische kipschnitzel is haar favoriet 🙂
Femkes Vulpen ik vind vlees zelf echt lekker. Als het morgen verboden wordt dan overleef ik dat wel, maar liever niet. Maar we proberen er wel bewust mee om te gaan en proberen regelmatig vegetarische varianten. Alleen de cordon blue nooit meer! Dat vond ik zo ontzettend vies!