Pimpelmeesje [verwijderd] oeh hier word ik wel vrolijk van om dat zo allemaal te zien π Hoe ben je hier mee begonnen? Een aantal kernwoorden gezocht en daarbij plaatjes gezocht of gekeken welke plaatjes je aanspraken en daardoor er achter komen waar je wensen liggen? π€
[verwijderd] Pimpelmeesje kan allebei! Ik had in grote lijnen wel een idee dus heb de stap van het opschrijven overgeslagen en ben gewoon oude tijdschriften gaan verknippen. In de eerste instantie alles wat me aansprak, en tijdens het opplakken een selectie gemaakt van wat ik het belangrijkste vond.
Lumihiutale Whooo de kinderen zijn tot zondagmiddag bij mijn moeder! We hebben ze vanochtend weggebracht en daarna zijn mijn man en ik samen gaan winkelen. Echt heerlijk, even zonder kinderen π
Toch6 Weten jullie nog dat ons oppasmeisje poetsmeisje is geworden aan het begin vab het coronatijdperk? Nu ze weer volledig naar school gaan heeft ze geen tijd meer. Maar in de herfstvakantie komt ze nog een dag poetsen π
Uilenmama Dochter is helemaal blij met de loombandjes. Ik had gelezen op Facebook dat iemand uit de buurt loombandjes gratis af te halen had...
Marshmallow Ik heb een gezellig film avondje met zoon. Een film waar dino's in voorkomen. Straks gaan we samen slapen bij mijn in bed π