Dahlia Dahlia scriptie is goedgekeurd!!! πππ heb al datums voor de scriptie verdediging gekregen π Nog een paar typ fouten en pagina nummering herstellen en dan de definitieve insturen. WOEP WOEP, ZO TROTS OP MIJZELF!
[verwijderd] Oudste zoon is vandaag 5 geworden en hij heeft zo genoten. Hij heeft het soms best moeilijk en ik vind het zo fijn om die stralende ogen te zienβ€
[verwijderd] Mijn dochter wil een bepaald cadeau voor haar verjaardag dat behoorlijk prijzig is. Nu kwam ik het amper gebruikt tegen op marktplaats en precies de versie die zij wil. Scheelt even β¬ 90,- op de nieuwprijs. Schijnt in perfecte staat te zijn en vrijdag kan ik het ophalen. Ik ben blij dat ik hiermee zo'n bedrag bespaar π het cadeau had ik namelijk al toegezegd π ze is wel pas over 2 maanden jarig dus ik moet het nog verstoppen tot die tijd ook. En het is nogal een gevaarte.
[verwijderd] [verwijderd] een Mypony unicorn ππ dat ding staat op wieltjes en als ze daar op beweegt alsof ze paard rijdt dan gaat dat ding vooruit π
Sneeuwvlok [verwijderd] kun je hem niet bij iemand anders neerzetten? Hebben wij ook wel een gedaan met grote dingen. Lijkt me een leuk ding!