[verwijderd] Nu precies twee jaar geleden zaten we The Handmaid's Tale te kijken en begonnen de eerste weeën... Morgen wordt onze kanjer twee jaar!! 🎉
Tantetil [verwijderd] nou en ik heb dus echt net de laatste aflevering van het derde seizoen gekeken. Zit nog met tranen in mijn ogen... Wel bijzondere serie om te kijken als je zwanger bent. Kreeg je er geen gekke dromen van?
[verwijderd] Tantetil seizoen drie moeten we nog kijken. Geen tijd voor gehad... Nee viel mee hoor, ik was gelukkig niet gevoelig voor dromen (1 hele nare droom gehad, krijg er nog rillingen van als ik er aan denk) maar verder gelukkig niets engs!
Sweetl Spuit 11 maarik heb een thee machine net zoiets als een dolce gusto maar dan voor thee die leest de cups uit en past daar de graden voor het water aan aan. En de sterkte. Sindsdien gebruik ik mijn waterkoker zelden
[verwijderd] Robbie at alleen bananen qua fruit. Sinds 2 weken of zo eet hij ook appel , en sinds vandaag ook peer! Hoera! 😃
[verwijderd] Dag 4!!! En ik pas ineens een kledingstuk wat me nog nooit heeft gepast (een sportBH). Die gaat me nog heel goed van pas komen.
[verwijderd] iMoeder Nee, je hebt niets gemist. Ik heb het roer omgegooid qua gezondheidsregime. Mijn post was meer een opstekertje en 'zet hem op' voor mezelf...
[verwijderd] Schuurpapier Bedankt! Woog vanmorgen voor het eerst in lange tijd onder de 80!! (OK, OK, 79,9... 😂)