[verwijderd] [verwijderd] Nou, ik zit hier juist iedere keer mee te juichen om de sprongen die hij laat zien in zijn ontwikkeling. En de manier waarop jij erover schrijft vind ik heel erg ontroerend.
iMoeder @[verwijderd] Ik vind het juist heel lief en goed van je dat je als moeder zo goed op zijn ontwikkeling let. Volgens mij heeft Robbie geluk met zβn moeder!
Nescio [verwijderd] ik vind het ook heel fijn om te lezen. Ik begrijp dat elke stap voelt als een mijlpaal. Dus gewoon lekker delen!
Luuz Ik sluit me ook aan bij de reacties boven me. Ik vind het geweldig om steeds weer nieuwe dingen in zijn ontwikkeling te lezen. Ontzettend knap van hem π
Huggybird Wij zijn net met zβn drietjes uit eten geweest voor onze trouwdag. 5 jaar dit jaar... een bijzondere trouwdag voor ons omdat we ongeveer 5,5 jaar geleden besloten te gaan trouwen. We hadden een poosje daarvoor te horen gekregen dat mijn man teelbalkanker had. Toen we trouwden zeiden we βover 5 jaar staan we anders in het leven, dan zijn de controles verleden tijd en kunnen we dit achter ons laten.β En dat is nuπ
Vulpen [verwijderd] Neeee superleuk juist om te lezen! En ben heel blij voor je dat er vooruitgang is. Maar wat mij betreft houdt iedereen hier de taalontwikkeling van z'n kind integraal bij.
Vulpen Ik was bij de voorstelling 'Language' van Vanja Rukavina en het was echt heel leuk! Iedereen die van taal houdt en/of het verbindingstopic interessant vond, ga ook! En nu wil ik andere talen leren. Turks, Italiaans, Zweeds, nog zo veel te doen...
Cactusje @[verwijderd] net als wat de andere zeggen, het is hartstikke leuk om jouw updates over Robbie te lezen. We weten allemaal dat er zorgen zijn rondom zijn ontwikkeling en dat maakt dingen zoals een nieuw woordje juist zo leuk om te lezen.
[verwijderd] We hebben reactie gehad op ons bod; ze hebben een tegenbod gedaan. Nog steeds te hoog, dus gisterenavond hebben wij weer een nieuw bod gedaan.