[verwijderd] [verwijderd] ik vind zulke dingen normaal echt wel grappig.. maar deze dus absoluut niet π€
[verwijderd] [verwijderd] Ik ging ervan uit dat dat echt de naam van die jongen is. In welk geval ik de grap wel kan waarderen. Als het een verzonnen naam is vind ik het daarentegen totaal niet leuk.
[verwijderd] [verwijderd] Ik weet eigenlijk niet of die persoon echt zo heet. Zie vaker dit soort dingen voorbijkomen en soms zijn ze echt te mooi om waar te zijn. π Toch heb ik altijd moeite als het gaat om grappig doen/geinen over kanker. Wat het dan ook is, ik vind het bij voorbaat al niet grappig βΊοΈ
[verwijderd] [verwijderd] Mee eens hoor! Grappen over kanker zijn βleukβ, tΓ³tdat de grote K ineens overal in je naaste omgeving komt aankloppen..
marb [verwijderd] Haha, ik ben zo'n neuroot dat ik meteen hier serieus over ga nadenken en vind dat je beter een handtas-labello kunt hebben, want je kunt je handtas ook meenemen in de auto π
Devilschase Ik zeg elke keer tegen mezelf: Lisa, je moet nu echt stoppen met drinken en meer gaan sporten. Maar ja, ik heet dan ook geen Lisa...