[verwijderd] Door mijn partner die mij tracht te negeren en als ik wat vraag hij alleen een kinderachtig kut antwoord kan geven. Ik wilde me er niet door laten beïnvloeden, maar inmiddels ben ik er wel een beetje klaar mee. Heb hem verzocht het woord zelfreflectie te googlen.
Sevenof9 Mijn mood en mijn dag vandaag, maar dan een iets minder boeiend strand in de stad en met andere mensen 😛
Schuurpapier Diazz Proost! Als die blagen (Saar is ZO ZO ZO niet te doen vandaag) in bed liggen, schenk ik er nog eentje in!
[verwijderd] Schuurpapier Zou het aan het weer liggen? Mijn zoon is enorm druk. Klep gaat niet dicht, in tegenstelling tot zijn oren die permanent dicht lijken te zitten.
Schuurpapier [verwijderd] Geen idee! Ze heeft twee weken vakantie, gister een uurtje later naar bed maar ze was bijtijds weer wakker en dat trekt ze niet. Is sowieso geen vakantie-kind, behalve als je op vakantie bent zeg maar. Dus dat is ff volhouden..
[verwijderd] Diazz Heerlijk!☀Ik weet niet of je daar ook wat de wind hebt, maar hier maakt dit dat het prima vol te houden is.
Marshmallow Diazz haha succes Ik ben een beetje heel erg moe en mis/vergeet van alles terwijl ik aan het werk ben.
Diazz [verwijderd] Ja, een beetje wind! Maar ook wat bewolking, dus ben maar wat gaan schoonmaken 😂 Zo weer een poging wagen.
[verwijderd] Ik wilde toch al een weekendje alleen weg, maar door het gezeur met partner nu helemaal. Ik probeer oppas te regelen voor a.s. weekend en als dat lukt, dan ga ik mooi.