My gosh, ik voel zo'n ontzettende opluchting dat de scholen weer open gaan.
Ik vond het heerlijk dat ik een paar weken mijn kinderen heb zien opgroeien, maar de combi werken en kinderen en echt.. pfoe.. het elastiekje gaat niet veel verder meer hoor.
Ik denk wel dat ik mn kids erg ga missen.
