Blue [verwijderd] ik vind het altijd zo grappig dat iene miene mutte in het Engels eenie meenie minie moe is! Ik vraag me al heel lang af waar die overeenkomst vandaan komt, want zo op het eerste gezicht lijkt het ook niets te betekenen. Weet iemand dit? @Vulpen jij hebt iets met taalkunde gedaan toch?
Vulpen Blue Nee, ik heb Literatuurwetenschap gedaan maar Taalwetenschap bleek ik achteraf leuker te vinden. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Iene_miene_mutte
Pimpelmeesje Het lukt me even niet om "met de dag" te leven en alle stress voor de toekomst te parkeren. Het virus, mn eigen gezondheid en de onzekerheid hoe dat ontwikkelt in de zwangerschap, en dan niet weten of we straks dakloos zijn... help!
Pimpelmeesje Femkes Nee absoluut niet, maar het lijkt een enorme opgave te zijn om een aangepaste woning te vinden đ
Bloem Pimpelmeesje Maar als je er niet wordt uitgezet dan heb je tijd. Een baby kan er best bij. Niet te druk om maken nu. Helpt niks. Je doet wat je kan. Kalm aan.
Pimpelmeesje [verwijderd] hoef je toch geen sorry voor te zeggen! Wel rot zeg âš Hopelijk gaat het snel beter, en/of vind je straks een veel toffere baan!
Pimpelmeesje iMoeder Als je het toch wilt verantwoorden; je doet iig online shoppen, en niet in de winkel, dus geen verantwoord đ