iMoeder Ja wat moet ik zeggen. Ongeveer 80% van mn zomerkleding blijkt te groot te zijn, en ik heb het kopen van nieuwe dingen veel te lang uitgesteld omdat ik er nooit zin in heb. Normaal heb ik geen gat in mn hand. Hoop dat het nou voorlopig ff klaar is.
Bloem π‘π‘π‘π‘π‘π‘π‘π‘π‘π‘ππππππππππππππππlang leve schoonfamilie en het niet opvolgen van instructies wat het revalidatieproces in de weg staat... eigen kind nog wel wat gewoon afspraken negeert.... klaar mee!!!
Marshmallow Gisteravond was zo leuk en fijn om mee te maken! 23 juni is er een ouder-kind speeldag dus daar gaan we iig naartoe! En vandaag ook nog steeds omdat ik eindelijk mijn mini pc heb geΓ―nstalleerd en alles waar ik tegenaan liep heb gefixed. Toch nog steeds een computer nerd π€
Bloem Pimpelmeesje Bijna... als ze haar niet gaan aanspreken wel. Dan stop ik met alles en mogen ze het allemaal zelf regelen en uitzoeken. Is gewoon een tweede baan om alles te regelen. En dan eigenwijze mensen die niet de afspraken nakomen, daar kan ik niks mee.
[verwijderd] Tantetil vannacht was weer okΓ© en dat had een reden π¬ (ik was wel zo aardig dat hij het logeerbed mocht pakken ipv de vloer). Mijn hoofd komt deze ik wel aardig overeen met de foto hieronder na twee nachten lang na een snurkconcert te hebben moeten luisteren.
Tantetil [verwijderd] wat erg he...man ging zondagnacht uit zichzelf al naar zolder. In het weekend heb ik er echt stukken minder last van. Maar alsnog werd ik steeds wakker. Gisternacht maar zolpidem genomen want ik werd er knettergek van en moet vandaag weer naar den haag.