Blue Shimmer de rillingen lopen me over de rug. Wat vreselijk zeg, ik begrijp heel goed dat dat er even inhakt. Heel veel sterkte!
aardbeitjes Wat een heftig verhaal van het meisje. Ik las het net in de Limburger....wat enorm verdrietig.
Marshmallow Vandaag een herinnering op facebook van 6 jaar geleden, toen mijn lieve Mexx er nog was (2,5 jaar geleden ongeveer laten inslapen). Dus nu voel ik me ongeveer zo.