Ik heb nu al een paar dagen geen whatsapp meer op mijn telefoon, bevalt prima! Ik vergeet zelfs whatsapp te openen op de computer, moet mezelf er echt aan herinneren dat ik daarop moet kijken. De eerste twee dagen had ik wel dat ik steeds mijn telefoon pakte om whatsapp te openen maar nu dus niet meer. Ik ben nu helemaal overtuigd dat ik het makkelijk zonder smartphone af kan, dus ik heb een nieuwe telefoon uitgekozen, nog niet besteld. Een gewone ouderwetse mobiel, maar dan met wifi en 4g. Er kunnen nauwelijks apps op, maar google maps werkt wel en er zit gps in. Hij schijnt dan niet als een soort 'tomtom' gebruikt te kunnen worden, maar je kunt wel een kaart openen. Spotify kan er niet op, maar er kan een micro usb in dus daar ga ik muziek op zetten. Je kunt ook op internet, maar dat is zo onhandig dat je het alleen in noodgevallen gebruikt, precies wat ik wil dus 🙂 Het is echt zo'n bouwvakkerstelefoon wat ik ook super handig vind omdat ik regelmatig in de moestuin werk (en dan heel vies word) en we ook ons eigen huis gaan bouwen. Fijn als hij wat kan hebben en niet snel kapot gaat. En ik ga mijn stiefdochter heel blij maken met mijn smartphone 🙂