Hoi allemaal,
ik dacht laat ik toch maar even een topic openen hier, hoop dat t beetje leeft hier π
ik heb vandaag bericht gehad (via mail) dat een bedrijf mij graag op kennismakingsgesprek wil hebben volgende week! Ze schakelen in elk geval lekker snel, heb begin deze week mijn sollicitatie verzonden en je kon tot 12 april reageren.
dus ik ben blij dat ik mag komen!
maar nu de maar, ik heb in mijn brief niks gezegd over mijn zwangerschap of dat t voor mij bedoelt is voor na mn verlof. Ten 1e wil ik niet meteen vooraf al mn glazen ingooien en ten 2e zit ik sowieso met een opzegtermijn waardoor eerder beginnen niet echt een optie is al. Ze zullen hooguit de opzegtermijn van 3 naar 2 maanden verlagen denk ik zo, maar met 2βmaanden termijn zit ik nog net in mn verlof....en mijn verlof eindigt wanneer de zomervakantie begint dus wil eigenlijk sowieso niet voor 1 augustus weer beginnen met werken. Dan heb ik tenminste nog 2 weken vakantie samen met dochter.....of ik zou t relatief aan t begin dan alsnog vakantie moeten kunnen nemen, maar dat lijkt me
toch niet zoβn fijne start op een nieuwe plek π.
nu ben ik volgende week 36,5 week zwanger π dus dat is een flinke buik ook al π
ik vind het enorm spannend nu al hoe ze daar op zullen reageren.....of ze niet te erg schrikken ook ofzo...ze zien me aankomen al waggelend denk ik dan π
dusss, hoe zou jij reageren als je een kandidate verwacht en zij hoogzwanger blijkt te zijn?
zou je diegene dan meteen afschrijven? Of zou je wel gewoon nog serieus het gesprek aan kunnen gaan?