Hooyo-shimbir is er inmiddels alweer wat meer diepgang en vernieuwing?
Hier juist het tegenovergestelde: vanaf week 1 volle bak nieuwe informatie en veel studeren. Deeltijd heeft geen tijd voor introducties en terugblikken. Sowieso niet nodig, want we hadden net een module afgerond. Nu module stotteren voor 8 weken.
Ik ben al bijna 3 weken aan het wachten op de uitslag van de toets. Wordt steeds zenuwachtiger. Ze hebben nog tot vrijdag, dus elke dag denk ik weer: ‘dit is de dag dat ik mn cijfer krijg’ Heel de dag refreshen...