Oh zo'n app of spel zou ook niks voor mij zijn, veel te geforceerd, zou er alleen chagrijnig van worden en, mezelf kennende, het waarschijnlijk niet eens zijn met wat zo'n dobbelsteen me zou opdragen dus gezelliger zou het er zeker niet op worden. Wat hier wel goed werkt is zorgen dat de kinderen uit logeren zijn en wij alleen tijd voor elkaar hebben. We doen verder niks speciaals, geen nieuwe standjes al la acrobatie en ook geen dozen met allerlei speeltjes tevoorschijn halen (hebben we niet eens😆) maar hele simpele dingen.
Laatst hadden we bv zo'n dag. Begonnen met heerlijk uitgebreid ontbijtje in bed, daarna de auto gepakt en zomaar ergens naar toe gereden, veel gepraat, gefilosofeerd, herinneringen opgehaald. Daarna nog ergens wat gegeten en even later samen op de bank gehangen, muziekje van 'vroeger' op de achtergrond, wijntje er bij. Lekker stom doen, elkaar pesten, nog meer praten, af en toe aanraken, dat zorgt voor best veel intimiteit, voor ons iig wel. Of toen hij even later ging douchen en ik er kort daarna ook onder ben gestapt, iets wat we in het begin van onze relatie vaak deden maar nu bijna niet meer voorkomt door ons druk gezinsleven. Echt heel simpel allemaal en misschien wat saai maar voor ons zijn het van van die momenten die ons weer even dicht bij elkaar brengen. De tijd die we dan met elkaar hebben waarin alles mag en niks moet en de aandacht voor elkaar zorgt er voor dat de spanning zich weer opbouwt en dat merken we dus ook tussen de lakens😁