Een paar maanden geleden ben ik gestopt met borstvoeding geven en nu heb ik steeds een teruggetrokken tepel. Het is steeds dezelfde en niet gevoelig ofzo, maar herkent iemand dit? Kan dit gebeuren na het geven van borstvoeding? Of is het iets waar ik beter voor naar de huisarts kan?

Ik heb aan die borst al een keer een operatie gehad om knobbels bindweefsel weg te laten halen,maar ik voel nu geen rare dingen verder.

Ik zou zeker naar de dokter gaan. In mijn oren is dit geen goed teken ๐Ÿ™

Bij dit soort veranderingen inderdaad beter even naar de dokter.

Morgen naar de ha en ik vind het eigenlijk toch een klein beetje spannend... Het zal vast niks zijn.

• Dahlia hebben hierop gereageerd.

Rietjesbeker laat t op je afkomen. De dokter zal geen conclusie kunnen geven dus als ze/hij het niet vertrouwt dan krijg je een mammografie en tot die uitslagen zal er niks veranderen. Succes!

Dahlia weet ik, ik heb al wel eerder een mammogram gehad. Maar nu ik ook echt ga KAN er ook echt iets zijn. Daarvoor werkte struisvogelpolitiek gewoon heel goed ๐Ÿ˜‚

Zoals al wel verwacht, 12 april naar het ziekenhuis voor een mammogram

Rietjesbeker gelukkig al "snel". Het liefste morgen natuurlijk maar anderhalve week is te doen. Succes met wachten!

een maand later

@Rietjesbeker moest opeens aan je denken toen ik mijn eigen borsten controleerde....
          Hoe is de scan gegaan en heb je al de uitslag?

Dahlia och, helemaal vergeten een update te geven! Op de scan was gelukkig niks te zien, dus het is waarschijnlijk toch een verandering door de zwangerschap / borstvoeding. Was toch een beetje opluchting, hoewel de chirurg lekker bot liet doorschemeren dat ze het een verspilling van haar tijd vond. Maar dat vond ik meer haar probleem dan het mijne

Rietjesbeker fijn dat er niks te zien is! Maar wel heel vervelend van die chirurg voor je. Wat zei ze dan precies zodat jij dat gevoel kreeg?

Dahlia nou, ze zei dat je niet voor elk wissewasje hoefde te komen. Mijn man vond dat ook raar. Maar het was het einde van de dag, wellicht wilde ze gewoon naar huis ofzo

Vreemde arts.. en een nog vreemdere uitspraak, het wordt idd toch al jaren regelmatig geroepen dat je je borsten bij verandering na moet laten kijken? Door zulke uitspraken gaan er genoeg vrouwen pas naar de dokter als het eigenlijk al te laat is met alle gevolgen van dien. Gelukkig was er bij jou niks aan de hand, lijkt me een gigantische opluchting!

Rietjesbeker Dat vind ik toch wel een hele vreemde uitspraak. Een collega van mij had ook "alleen maar" een teruggetrokken tepel maar had toch echt wel borstkanker. Ook al is t op t einde van de dag dan moet ze nog steeds professioneel zijn. Maar iig fijn dat er bij jou niks is ๐Ÿ’‹