Vaasje Schuurpapier Dank je wel! Ik ben er ook nog steeds heel blij mee al laat ik het nu wel weer wat groeien hoor haha
Louelle81 Sevenof9 http://www.korte-kapsels.com/nesladimdekuji/12x-extreem-mooie-korte-kapsels-die-trendy-en-hip-zijn/ Misschien staat hier wat tussenπ.
Sevenof9 Louelle81 die eerste vind ik leuk, tnx π Lovely83 ja zoiets is denk ik ook leuk π ik ga denk ik wat plaatjes opslaan en met de kapper overleggen.
Vulpen Sevenof9 Ik vind het eigenlijk wel geinig zo, dus beetje fatsoeneren voor je sollicitatie lijkt me voldoende.
Sevenof9 Vulpen ik heb een mat in mijn nek, vind het niet mooi. Ik wilde eigenlijk twee weken geleden al naar de kapper maar toen werd ik ziek. Dus ik wil wel echt iets anders π
Tantetil Sevenof9 Ik denk dat je al snel naar een pixy cut gaat omdat het nog kort is. Voor die onderste is het denk ik nog te kort.
Tantetil Sevenof9 ja maar krullen draaien is anders dan kort draaien. Maar nu heb ik het in mijn hoofd en wil ik eigenlijk nu meteen naar de kapper! Soms word ik zo moe van mezelf.
[verwijderd] Tantetil Gewoon doen, is het toch niet wat dan is het zo aangegroeid toch. Ik zeg doen, leuk!!
Louelle81 Tantetil Heb altijd gezegd als ik stijl haar had, zo een leuk kort kapsel te nemen! Super leuk! Doen!
Diazz Niets bijzonders, alleen laagjes. Ik ben wel hard toe aan een nieuw kapsel. Haar is momenteel behoorlijk lang π
Lovely83 Diazz prachtige vrouw!π Herkenbaar, hier ook lang haar en weet eigenlijk niet wat ik ermee moet. Heb besloten om binnenkort in ieder geval naar de kapper te gaan en een heel andere haarkleur te nemen.
Diazz Lovely83 Lief! Dat laatste wil ik ook doen. Weet alleen nog niet zo goed welke kleur. Leuk voor vannacht om uit te zoeken, als ik weer wakker ligππ
Tantetil Mijn kapseltje vandaag...we zijn klaar voor het feest na al het gehaast. Ben blij als ik morgenochtend lekker kan relaxen en overgebleven taart kan opeten. πΈ