[verwijderd] Hoop dat hij hier goed staat. Wie heeft hier ervaring mee en vooral past papa's hand en onderarm erin?
Pietje1987 Bij ons wel! En leuk ding, vooral de eerste paar weken wel gebruikt. Vooral handig als je met olie ofzo wast, wij gebruiken geen glibberige spul onder de douche dus na de eerste paar weken niet meer gebruikt
Bubblicious Ja er past wel een grote hand en arm in en het werkt heel makkelijk en onder de douche heb je daardoor echt meer grip.
[verwijderd] Ah fijn, want vooral mijn partner wil dat graag. Hij is een beetje lang, waardoor fatsoenlijk badje doen niet echt prettig is voor hem. Ga ik er eentje bestellen, top!
Druifje Ik had ze als kraam kado gekregen, 2 x gebruikt omdat we ze toch hadden maar wat onwijs onhandig... als je je kindje uit bad wil tillen moet je eerst die handschoen uitdoen anders leg je je baby zeiknat op een handdoek
[verwijderd] Dacht nog even een update. Papa vindt hem ideaal en gebruikt hem regelmatig, zelf houd ik het nog even bij het badje. Puur omdat wij geen fijne douchebak hebben (vind ik) om met een hummel op de arm in te staan.
Vulpen Ik heb nog nooit zoiets gebruikt en ook geen behoefte aan, houd de baby gewoon stevig vast en gebruik geen olie of zo, maar vroeg me af: staat het plaatje aan beide kanten of is dit weer een voorbeeld van een ontwerp voor rechtshandigen?
Koekie83 Vulpen typisch voorbeeld van een ontwerp voor rechtshandigen... al zit het plaatje niet in de weg bij gebruik dus kan prima als je linkshandig bent (aldus mn man).