Van tevoren dacht ik dat 1 knuffel de max wel zou zijn, want een bed is om te slapen dus wat heb je aan allerlei troep in je bed, maar inmiddels heeft mijn dochter (bijna 2,5) allerlei dingen die onontbeerlijk zijn verzameld:

2 spenen
1 pop die zo groot is dat ze bij het voeteneind moet blijven
2 grote knuffels
2 kleine knuffels
1 knuffeldoekje
3-5 boeken die laatst zelfs in de nacht ververst moesten worden ('Deze heb ik uit!')
En dan nog een hydrofiel als kussen en 2 dekens (1 voor pop, 1 voor haar)

Waar houdt dit op? Wat hebben jullie kinderen in bed?

Vulpen hahaha..... die denkt ik bepaal zelf wel, het is mijn bed πŸ˜‚
    Bij de oudste een paar knuffels
    Bij de middelste tig knuffels, extra kussen, sierkussen, soms een boek (maar die ligt meestal op het nachtkastje)
    Bij de jongste ook tig knuffels

Oudste heeft een vaste knuffel en dan bij haar hoofdeind nog een paar kleintjes. Verder een kussen en dekbed.
    Jongste heeft ook een vaste knuffel en wil verder eigenlijk geen andere knuffels in bed. Soms een boekje. En een kussen en dekbed πŸ˜‰
    Oh en allebei een rietjesbeker met water.

• [verwijderd]

De oudste is een knuffelkind. Die heeft echt zoveel knuffels dat ze zelf eigenlijk niet meer past. Een dekentje extra oh en ze heeft ook het voedingskussen geconfisqueerd. Want daar kan je zo lekker een nestje van maken

De jongste heeft 3 knuffels die in bed moeten. Ligt er een extra, wordt ik gesommeerd die uit bed te halen.

2 kussens
    2 doekies vanaf de geboorte
    Soms een paar knuffels, soms niks. Hij heeft ook nog een bedrand want meneer gaat door t hele bed heen dus als die er niet zit valt die eruit.

• [verwijderd]

Allemaal 2-3 knuffels, dat is het. Ik ben tegen een enorme troep/afleiding in bed dus heb daar ook nooit aan toegegeven.

Maar 1 knuffel eigenlijk, meer wil hij niet in zijn bed hebben. Jongste heeft ook een knuffel lapje.

De oudste, 3 knuffels en 1 speen
    De jongste, speentje, knuffeldoekje en aan het hoofdeind een muziekknuffel (die we 1 keer aan doen voor hij gaat slapen)..

Mijn oudste van 3:
    Een knuffelbeer, plus een grote knuffelhond van ikea. Die hond gebruikt hij als kussen, ligt meer boven zijn hoofd.
    En een deken.

En mijn jongste van 1, niks behalve een deken.

Nu zijn ze beide niet gehecht aan knuffels, en hebben nooit een speen gewild.

De oudste 2 (8 en 5): 2 knuffels, een lampje, babypop en een boek
    De jongste (2): mij πŸ˜„ (hij ligt in de cosleeper, maar halverwege de nacht komt ie bij mij in bed knuffelen)

1 knuffel en 6 speentjes... πŸ™ˆhij is 1 jaar en 4 maanden oud.

• [verwijderd]

3 knuffels waar hij niet veel meer mee doet behalve uit bed gooien als ie wakker is, een kussen en laken / deken.

Afgelopen week kwam ik tijdens het verschonen van het bed van mijn zoon (hoogslaper), ongeveer 25 knuffels tegen en dat is zo'n 1/4 van zijn verzameling..

Oja, had ik gezegd dat hij 10 jaar oud is? πŸ€¦β€β™€οΈπŸ˜‚

De jongste heeft 2 knuffels in bed en haar dekentje, meer hoeft van mij niet. Hoe minder prikkels hoe beter.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Oudste: De complete Intertoys collectie, een jaargang Donald Ducks, een sixpack Spa blauw, een kat die absoluut niet in de slaapkamers mag komen en genoeg sierkussens om de Blokker te behoeden van faillissement. Met een beetje mazzel past dochter erbij, maar vaak is dat met moeite.

Jongste: 1 pinguΓ―n.

Verschil moet er zijn πŸ˜†

• [verwijderd]

Jongste heeft alleen een knuffel en een speen, de oudste mag maximaal 5 knuffels in haar bed leggen van ons. Die wisselt ze om de zoveel tijd. Ze heeft nogal een collectie namelijk...

Bij de oudste een paar knuffels, kussen, deken, tijdschrift en boek. Paar sierkussens.

Bij de jongste heel veel knuffels, aantal boeken, paar sokken (zag ik net), barbiejurk, drinkbeker, sierkussen en beddengoed.

Een heeeeeleboel knuffels. En 4 spuugdoekjes. Niet 3, niet 5, nee het moeten er 4 zijn... Weet eigenlijk niet meer hoe ze daar nou aan komt, haha.