Heel soms kijk ik Dr phil 🙈 zo fout!

wie kijkt toevallig de aflevering van vandaag?
Ben ik de enige die meteen denkt dat de opa het is geweest? Die man heeft dezelfde stem. Down the Hill spreekt hij op tv anders uit en hij heeft precies dezelfde bouw als de man op de foto..

Ben ik de enige met zoveel fantasie? 😉

• [verwijderd]

Luna86 Heel soms kijk ik Dr phil 🙈 zo fout!

Ik ook! Dr. Phil-fan hier! Ik vind hem echt geweldig! Hij is echt een beetje mijn goeroe! 😅

Ik had zelf geen vibes bij de opa.

[verwijderd]
      hahha gelukkig ben ik niet alleen đŸ¤Ē

ben al gaan googlen maar dat doe ik
      over een tijdje nog eens. Om te kijken of het opgelost is.

• [verwijderd]

Ik kijk soms weleens als ik thuis werk.

Voor ik kinderen had keek ik elke dag trouw. Ik verbaasde me elke keer weer wat een rare mensen en situaties daar besproken worden. Alleen jammer dat je nooit hoorde hoe het verder ging met de mensen.
      Wanneer en hoe laat komt het altijd? Ik dacht namelijk dat het gestopt was.

Ik neem het zelfs op. 🙈😂
        Mijn vriend vind het echt vreselijk, maar als ik in de nacht de baby moet voeden of in de ochtend heel vroeg beneden ben. Tsja dan is er niks op en heb ik altijd iets te kijken !

Het komt geloof ik rond een uur of 16 ofzo
        En smorgens rond 12.00/12.30

Ik kijk t wel eens als ik avonddienst heb

Ik kijk dr Phil alleen via de react couch van cinnamontoast Ken op YouTube. Nog leuker, met dat commentaar erbij.

• [verwijderd]

Strandbal ik dacht ook dat dat niet meer werd uitgezonden in Nederland.

Ik vond vroeger Dr Phil wel leuk en leerzaam soms. Maar de laatste jaren is het steeds sensationeler geworden. Ik vind het nu net een soort Jerry Springer geworden. Zonder Steve alleen.

• [verwijderd]

iMoeder Ja, dat klopt helaas wel. Vroeger vond ik het veel vaker interessant dan nu. Hij is wel een beetje door al zijn stokpaardjes heen.