[verwijderd] Puzzelstukje Die zag ik gisteren en twijfelde om te plaatsen. Enerzijds voelt het dat ik er niet om mag lachen en laat die mensen toch. Anderzijds moest ik toch lachen, net als iemand zijn teen stoot en je in de lach schiet. Moet je niet doen maar gaat automatisch. 🙈 🤭🤫
Puzzelstukje [verwijderd] nou dat dus.... ik vind het echt overdreven gedoe dat iedereen zich ermee gaat bemoeien maar moest hier wel om lachen.
[verwijderd] Van tijd tot tijd scroll ik zonder doel gewoon van afbeelding naar afbeelding op instagram en dan kom ik soms de meest bijzondere dingen tegen. Deze keer iets wat toch best behoorlijk binnenkomt en moet bekennen dat het wel klopt.
Rietjesbeker [verwijderd] mijn man kan dat over auto's en motoren. Dan ga ik in mijn hoofd wat anders doen op een gegeven moment...
[verwijderd] Rietjesbeker Haha echt dit he. Ik vind het zo leuk dat hij een passie heeft (wat iets anders is dan gamen), maar hij vertelt er zooo veel over dat het gewoon lastig is om überhaupt geïnteresseerd te blijven kijken.
Rietjesbeker [verwijderd] ik zeg tegenwoordig maar gewoon dat ik echt niet alle details wil horen. Ik weet al meer van bougies enzo dan ik ooit dacht te gaan (of willen) weten
Manque Tantetil Ja, daar heeft die knul een punt 😂 Maar soms is een vergadering ook wel goed om de pikorde weer duidelijk te krijgen 😉
Sevenof9 Tantetil Ik ga ook zo'n bord maken denk ik, kan ik dinsdag meenemen naar mijn werk. Manager is er toch niet :p Aan de andere kant is de vergadering dan misschien ook wat zinvoller...