Angel1980 Puzzelstukje snap ik wel een beetje 😉 Ik vind het fascinerend, prachtige tegenhanger m.b.t. wat we tegenwoordig zien. Ik kan er - bij wijze van spreken - uren naar kijken.
Manque Jules Mij ook. Het lijkt op hoe onze zoon bepaalde dingen doet en beleeft, maar hij heeft weer andere fascinaties. Ik vind dat het de belevingswereld van een klassieke autist prachtig in beeld brengt.
iMoeder Manque Het is heel knap inderdaad hoe dat in beeld is gebracht. Je ziet meteen dat dat het is. Maar ik kan niet uitleggen waar ik dat dan aan zie. Ik heb zelf niet zoveel met kunst, eerlijk gezegd. En dit vind ik dan toch wel indruk maken.
iMoeder Dit is waar je niet moet fietsen/lopen bij een vrachtauto. En wat je dus ook aan je kinderen moet leren. Op de rode vlakken kan de vrachtwagen chauffeur je niet zien. Wie weet heb ik nu een leven gered. 😋
Cactusje iMoeder Prachtige film idd. Bij dit plaatje gaat het me vooral om de tekst, ik denk nl dat we dat, al dan niet door toedoen van een ander, nog wel eens vergeten.
Frummel [verwijderd] mijn niet zo slimme werkgeefster zei eerder altijd 'wij zijn een van de enigsten'. Ik heb haar eindelijk duidelijk kunnen maken dat het een van de weinigen is, maar enigste gebruikt ze nog steeds wel eens 😅
Famofthree @[verwijderd] : Ik vind jou een enige vrouw, sterker nog misschien wel de enigste die ik vandaag tegen gekomen ben op dit forum. 😋😋😋 Kan je er zo wel tegen 😋😋😁?
[verwijderd] Famofthree die bovenste staan bij ons in de bibliotheek ook, hele banken van afgeschreven boeken. Erg gaaf, staat hier ook nog op de planning om een keer te doen!