Sevenof9 Theezeefje wauw ik wil ook zo'n raam!!! Ik ga dit onthouden voor als we ons huis gaan bouwen. Lijkt me geweldig om als je wakker werd een mooi uitzicht te hebben, alleen hopen dat er dan geen buren naar binnen kijken.
Femkes Rietjesbeker de keukenkastjes tot het plafond is voor mij echt een vereiste bij de nieuwe keuken. Ik vind ruimte boven de kaarsjes ontzettend stom!!!!
Angel1980 Fantastisch topic! Hier een aantal van mijn favoriete stijlen: Dit vind ik zo ontzettend gaaf!!! Love the doors Love NY
iMoeder Manque Die StarTrek huizen zijn leuk maar zou ik zelf niet willen. En Mario thema is leuk voor een kinderkamer. Niet voor de hele woonkamer. π Die Lego kunst heb ik hele gave voorbeelden van gezien die ik nu ff niet kan vinden. Dat zou ik best als kunstwerk is mn woonkamer willen hebben zo.
Lou-La iMoeder Waarom niet? Als dit is wie je bent is het leuk om items in je interieur te verwerken. Tis jouw huis!
Lou-La Ik sluit me aan bij @Manque en @[verwijderd] Op die zwart/witte badkamer met koper en botanisch behang heb ik mijn badkamer ontworpen. Leuke openbaring, van het gemiddelde funda huis moet ik namelijk hard huilen, al die eenheids worst.
iMoeder Lou-La Ik heb wel wat dingen staan in huis hoor. Maar een heel StarWars huis, nee. Ik vind het inderdaad leuk om mn persoonlijkheid in mn huis te laten terug komen. Maar ik ben meer dan alleen maar StarWars, en het is ook niet het enige wat ik leuk vind. Dus items ja, thema nee. Moet zeggen dat ik eigenlijk sowieso anti themaβs ben. Ik vind de meeste kinderkamers in een thema ook afschuwelijk.
Sevenof9 iMoeder ja die maakt het net ff af π leuke finishing touch en als je even wilt opladen zet je de borg aan de kant en ga je op zijn plek staan. Niks middagdutjes op de bank.
Eenkadootje Ik ben heel vaak verhuisd: zoals gewoond in volkswijk luxe flat aan de Maas (Rotterdam) in vakantiehuisje op een vakantiepark (wel met zwembad) bovenetage met schuine daken incl houten balken hoekwoning met houtkachel en verande in een klein dorpje herenhuis midden in de binnenstad Enige wat nu nog op me verlanglijstje staat een huis aan het strand. (Maar daarvoor zal ik denk naar het buitenland moeten verhuizen)
Ffion Het lijkt mij heerlijk om een huis in een bos te hebben mΓ©t veranda waarop ik mijn koffie kan drinken terwijl de kinderen lekker in bomen kunnen klimmen en hun gang kunnen gaan. Zoiets: