Ow dames, waar moet ik beginnen. 2 weken geleden werd ik onverwachts opgenomen in het ziekenhuis met de verdenking van een blinde darm ontsteking, na een heel weekend op de SEH te hebben gelegen werd ik dan toch opgenomen, uiteindelijk bleek het geen blindedarm ontsteking te zijn maar hoogstwaarschijnlijk een buik virus. Wat hun echter bezorgd maakte was het feit dat ik te weinig witte bloedlichaampjes aanmaakte terwijl je ( juist met een eventueel virus ) meer witte bloedlichaampjes aan moet maken. Ik at en dronk vrijwel niets dus ik voelde mij met de dag beroerder worden. Ik werd '' verplicht '' om te eten in het ziekenhuis anders zou ik sonde voeding krijgen en een infuus met vocht, ik had daar geen zin in dus heb met pijn en moeite wat geprobeerd te eten. Anyway, we zijn nu dus 2 weken verder, ik ben voor mijn gevoel nog steeds niet opgeknapt, ben net weer leeg geprikt omdat ze m'n bloed verder willen onderzoeken, mijn ontlasting ligt ook op kweek, heb de hele tijd het gevoel alsof mijn gezicht vocht vast houd, ik ben zo ontzettend moe maar ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik voel mij net een wandelend spook, ik probeer te eten en te drinken maar ik word gewoon misselijk als ik eet en drink. Ben de afgelopen 2 weken ruim 3kg afgevallen. Ik voel mij eigenlijk gewoon vreselijk kut en weet gewoon niet wat ik moet doen.
Wat ik met dit bericht wil? Geen idee, wilde gewoon even mijn ei kwijt denk ik. zucht .........