Hooyo-shimbir Premier Nieuw-Zeeland: Zeker veertig doden door schietpartijen bij moskeeën https://www.nu.nl/buitenland/5791416/premier-nieuw-zeeland-zeker-veertig-doden-door-schietpartijen-bij-moskeeen.html (via @NUnl)
Mary Verschrikkelijk. Hoe ziek ben je in je hoofd als je zoiets doet? Geen impulsieve daad, maar daadwerkelijk tot in de details voorbereid en dan ook nog eens een live stream op Facebook plaatsen. Dan ben je in mijn ogen het woord mens niet waard.
Honkeytonk Wat verschrikkelijk 😢 geen woorden voor. Wat een vreselijk wezen, diegene die dit gedaan heeft.
[verwijderd] Afschuwelijk.... Ik kwam net toevallig de livestream van de dader tegen... Ik heb het filmpje snel weg geklikt, maar toch net iets te veel gezien. Echt mijn hart stond stil. Hoe kan je zo koelbloedig zijn.
Lovely83 Als ik sommige reactie lees onder nieuwsberichten maakt dat mij enorm verdrietig. Wat een haat heerst er hier op de wereld. Onschuldige mensen dood en dan nog zo harteloos kunnen reageren 😢.
Owl Ik las reacties op social media, wat een walgelijke mensen zijn er zeg... edit; precies wat Lovely83 zegt 🙁