Alle goeds @[verwijderd] 😘

Lieve @[verwijderd],
Bedankt dat je nog even gedag komt zeggen. En heel erg bedankt dat je er was. Ik was altijd blij met je aanwezigheid; vanaf ZP en het Verbond der Verwaaide Moeders tot je periode hier op AvdK. Ik snap wel dat het een keer 'klaar' is met forummen. Maar weet dat je altijd weer welkom bent als je een luisterend oor nodig hebt.
Hopelijk zien en spreken we elkaar nog eens via Insta of een ander platform.
Het ga je goed!

[verwijderd] lieve buffy, ik vind het ontzettend jammer dat je weggaat. Ik wens jou en je geweldige meiden heel veel liefs toe ❀️

[verwijderd] wat ontzettend jammer dat je weg gaat (voor ons!). Heel veel geluk, plezier, liefde en alle goeds voor de toekomst. En je weet dat we altijd blij zullen zijn je terug te zien, mocht je je later toch nog een keer bedenken β™₯️

Ahh Buffy! Alle goeds voor jullie ❀️

Wat jammer @[verwijderd] Alle goeds gewenst! ❀️ Gelukkig hebben we FB nog 😊

Wat jammer @[verwijderd]. Ik ben blij dat we je groei hebben mogen volgen. Ik ben super trots op je.

Ik wens je alle goeds! Hopelijk zien we je weer πŸ˜„

[verwijderd] Nou moe ☹️

Ik vind het erg jammer dat je weg gaat. Wens jou en je meiden het allerbeste. En hoop gewoon heel hard dat je weer terug komt.

Bedankt voor alles lieve @[verwijderd]!
(En ik hoop ook stiekem dat je over een paar maanden gewoon wel weer zin hebt en terug komt πŸ˜‹)

@[verwijderd] ik zal je missen. Alle liefs en goeds voor jou en je meiden ❀️

Jammer!! Het ga je goed! Heel veel liefde voor jou en je meiden 😘

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

@Beheer, zouden jullie mijn account willen verwijderen, vast erg bedankt. Het is tijd om te gaan, zat er al eventjes aan te komen en nu is het zover. Tijd voor een nieuwe fase, zal met een warm hart aan jullie terug denken en wie weet tot ziens. Wil jullie allemaal het allerbeste wensen, knuff en πŸ‘‹
Liefs Inner-Peace

[verwijderd] aaaah, wat jammer! Ook jij weet dat je altijd terug mag komen toch? We gaan je missen hier 😘

[verwijderd] wat jammer! Je bent een heel gewaardeerd lid, we zullen je erg missen. Je zult altijd weer welkom zijn, mocht je terug willen komen.

Ik zal je account nog even open laten staan voor het geval dat je bepaalde foto's of tekst wil weghalen en dan deactiveer ik je account vanavond.

Ahh wat jammer! Het allerbeste gewenst β™‘