[verwijderd] Liekje81 ik was er maandag nog heilig van overtuigd mijn account op te gaan zeggen, maar ik ben amper 10 minuten terug en spam het hele forum al weer onder dus dat zal wel mee vallen π
Tantetil [verwijderd] sorry, maar jij mag echt niet weg hoor. Dus dat kan je alvast vergeten. Je mag wel af en toe een ban.
Manque Pimpelmeesje Waarom wilde je eigenlijk die ban? En heeft het je opgeleverd wat je ervan hoopte?
Pimpelmeesje Manque minder op m'n telefoon, had ook m'n fb even uit gezet. Het was wel een beetje gelukt maar niet heel erg goed π
[verwijderd] Tantetil ik word straks aan mijn grijze haren gewoon meegesleurd naar allesvoordekleinkids bedoel je? π€π
[verwijderd] Toch6 er komen geen kleinkinderen. Mijn kinderen hebben veel te veel zelfkennis en vinden het idee van kinderen opvoeden te vermoeiend π
[verwijderd] Manque ik heb corona wat meer van me af kunnen zetten. Werd me even allemaal teveel. In de tussentijd even wat meer van de kinderen genotenπ Honkeytonk ja gaat gelukkig beter! Nu de meeste nachten nog maar 1 of 2x eruit.