Pimpelmeesje De biologische supermarkt Als jij verplicht een religie zou moeten aanhangen, welke zou je dan kiezen?
[verwijderd] Uh.. Ik weet niet eens of ik wel een eerste favoriete reptiel heb 🤣 doe maar een hagedis dan. Heb je een leuke kerst gehad?
Pimpelmeesje [verwijderd] de context van de vraag was een quote die ik op fb las: "I love having conversations with children. Adults never ask me what my third favourite reptile is." Anyhow.. Belle, want ik hou ook zo van lezen 🙂 Hoe ziet jouw perfecte man eruit?
Jute Heb nu een hele lekkere is roze dus ik denk iets van rozen (maar dan mild). Wat is jouw favoriete schoonmaakproduct?
[verwijderd] Al jaren geen contact meer mee, dus zou het niet weten. Ik vervang moeder dus even door oma en ga voor de fles Dove douchegel. Als je een sprookjesfiguur zou zijn, wie of wat ben je dan?
[verwijderd] Dat hij vaak weg is en ik dus veel alleen moet doen. Wat wil jij anders gaan doen in 2019?
Pimpelmeesje Uitgerust wakker worden, lekker rustig kopje koffie drinken met een goed ontbijtje en dan een wandeling maken in het bos op zo'n zonnige herfstdag. Wat is je lieverlingsbloem?