[verwijderd] Bb crème wel elke dag. De rest van de make-up niet, het ligt eraan. Het liefst zou ik iedere dag make-up dragen maar heb niet iedere ochtend de tijd om me op te maken bewaar je alle knutsels en andere ‘kunstwerken’ van je kinderen? 😄
Jute Nee, veel dingen hangen we op of zetten we neer maar soms "verdwijnt" er wel eens wat van haar knutsels. Ben je rechts- of linkshandig?
Manque [verwijderd] Heb ik niet echt. Wel vriendinnen, maar niet eentje die boven de rest uit springt. Wat is je stopwoordje?
rebekka1984 Ariel wasmiddel, vanish voor de vlekken erbij, robijn wasverzachter. Wat eet je graag bij je friet?
rebekka1984 Mug cake (Havermout,banaan,ei kokos) met een schep Griekse yorhurt erop, en verse aardbei, framboos en banaan en kokosrasp. Wat is je favoriete drankje?
[verwijderd] Met alcohol champagne, zonder drink ik het liefst water. Wat is je allereerste herinnering van jezelf, hoe oud was je toen?
[verwijderd] Een paar maanden oud. Ik lag in de kinderwagen en keek naar mijn moeder. Wat vindt je de stomste film ooit gemaakt?
rebekka1984 Go. Hele film destijds in de bioscoop gezien en nog steeds geen flauw idee wat ik nou gezien heb. Hoe hoog zet je thuis de cv?
Pimpelmeesje Ja, weet nog dat ik tussendoor wakker was en zo'n gevoel van 🤨 had over mijn droom, maar wat ik gedroomd had weet ik niet meer. Welk woord roep jij waarschijnlijk als je heel hard je teen stoot?