Lumihiutale Zo'n half jaar gaan reizen met mijn man als de kinderen groot zijn đ Heb je zin in kerst en oud en nieuw?
[verwijderd] Ja, om zeker te weten dat de map had gewerkt đ Waar krijg jij echt moordneigingen van?
Lumihiutale Mensen die smakken.. Bahbahbah. Oh of dat ze snachts voor de flat zo'n poster vervangen in het bushokje. Elke keer weer tussen 3 en 4 uur.. Wat een kabaal maakt dat,waarom moet dat per se snachts? Wat doe je aan met kerst?
Lumihiutale Muziek van Sigur Ros kan me altijd wel raken. Ik versta er geen klap van maar die muziek is zo mooi.. Wat vind je een heel stom maar stiekem ook een heel leuk tv programma?
[verwijderd] Cheerleaders van dallas cowboys.. Tenenkrommend en toch kijk ik. Wat vind jij een mooie man?
Lumihiutale Een half jaar op wereldreis met mijn man als de kinderen groot zijn. Wat vind je de allerlekkerste koekjes?
Lumihiutale 4 bloempotten met van die kleine bloemplantjes erin. Verder geen planten. Oh 3 mini cactusjes! Wat zal je nooit eten?
Sweetl Schapenhersens, koeientong, nekken (koe/geit/schaap/kip/eend/fazant whatever hond/kattenvlees en oogballen. Bahbahbah Dusss Heb jij een badjas zoja, wat voor?
Lumihiutale Een simpele grijze van de Jysk van een tientje đ¤Ŗ Hij is wel lekker warm! Wat is het leukste wat je deze week hebt meegemaakt?
[verwijderd] Telt dit forum als binnen deze week? Anders een gesprek op dit forum đ War voor sport doe je?
Lumihiutale Ik doe thuis 4x per week planken,10x 50 seconden. Ik wil heel graag naar de sportschool maar dat zit er voorlopig even niet in. Waar word je heel misselijk van?