M’n bed. Heerlijk elke avond uurtje lezen voor ik ga slapen. Het bad een goede tweede.
Wat is een vervelende eigenschap van jezelf?
M’n bed. Heerlijk elke avond uurtje lezen voor ik ga slapen. Het bad een goede tweede.
Wat is een vervelende eigenschap van jezelf?
Mijn complete wisselvalligheid. Het ene moment voel ik me prima, heb ik zin om een gewone volwassene te zijn en 5 minuten later wil ik alles in de fik zetten en praat ik met niemand meer.
Waar zou jij graag beter in willen zijn?
Controle willen houden over vanalles,gelukkig gaat het steeds beter om dit los te laten.
Wat is vriendschap voor jou?
Lumihiutale Dat het voelt als familie: je kan er altijd terecht en wanneer of wat je ook afspreekt het voelt vertrouwd.
Wat ga je vandaag doen?
Vanochtend het huishouden en vanmiddag even naar de speeltuin.
Wat verwacht je van je partner?
als in? Persoon of huishouden of..?
Ben je wel eens dronken geweest?
Hopsatee in het algemeen,wat verwacht je van je partner? Wat verwacht je bijvoorbeeld qua hulp of wanneer je je wat minder voelt? Wat verwacht je van hem/haar als persoon?
Ik ben zeker wel eens dronken geweest maar sinds de laatste keer,zo'n 7 jaar geleden,heb ik geen druppel meer gedronken.
Ik verwacht van mijn partner (nou eigenlijk wederzijds haha) dat we elkaar respecteren en als gelijke zien. Ik verwacht dat wij alles dan ook gelijk verdelen (qua huishouden) en elkaar opvangen bij ziekte (bijv. zorg over de kinderen) En als persoon oprechte interesse.
Waar kijk jij naar uit?
Naar april! Dan ga ik met mijn man 2 nachten naar een hotel,even tijd voor elkaar.
Welke kinderserie kijk je stiekem alleen?
How to train your dragon en Trollhunters
Wat is jouw lijfspreuk?
Not my circus, not my monkeys.
Heeft al heel veel geholpen om dingen los te laten
Welke dropsoort eet je het liefst?
[verwijderd] Geen.
Wat is je favoriete drankje?
Perzik ijsthee
Hoe draag je je haar het liefste?
Heel saai in een staart.
Wat is je laatste niet-gekochte item waar je spijt van kreeg/hebt?
Pff ik moest even goed nadenken hoe je de vraag bedoelde
Toen ik een jaar of 16 of 18 was zag ik een hele mooie Replay beha maar ik vond hem te duur. Was toen iets van 90 euro geloof ik. Maar ik heb nog steeds spijt dat ik die niet heb gekocht.
Hoevaak poets je je tanden op een dag?
2x per dag. Als ik nog wegga 3x
Ben je over het algemeen gelukkig?
Ja!
Ga je liever op zonvakantie of op sneeuwvakantie?
Zon
kijk je liever een spannende of een romantische film?
Als ik alleen ben een romantische en als ik samen met mijn man kijk een spannende.
Hoevaak per maand eet je buiten de deur?
Twee keer denk ik, niet zo vaak. Op mijn werk lunchen tel ik niet mee.
Ben je handig?