Robije Denk dat er wel 2 flessen wijn doorheen gaan zaterdag π. Tot donderdag! Hoop dat t dan beter is.
[verwijderd] Ik vond het echt een hele slechte halve finale gisteren. Heb heel veel zin in morgen... Hoop wel dat hij door gaat, ha ha
Strandbal Ik heb gelezen dat een medewerker (chauffeur) gister is overleden doordat er een lichtinstallatie naar beneden viel. waarschijnlijk zijn de veiligheidsregels niet nageleefd.
[verwijderd] Ik zit ook klaar. Met de hele familie want al vinden alleen mijn dochter en ik het echt leuk...onze zoon grijpt de kans om lekker op te kunnen blijven. Ha ha. Mijn man heeft geen keuze.
Ysabella Ik kijk elk jaar uit plichtsgevoel. Wat zitten er toch mensen tussen die ontiegelijk slecht βkunnenβ zingen. ππ
Nimue Zo hallelujah, nog even last minute een werkstuk in elkaar gezet. Maar ik ben er nu ook klaar voor!
Dahlia Aan de voorstukjes te zien wordt het wel een veel betere avond dan dinsdag. Tenminste wat leuke beats erin. Nu hopen dat ze niet allemaal vals zingen π₯΄