[verwijderd] Kinderen groeien natuurlijk ook he, dus die doen sowieso niet heel lang met kleding 😉 Maar fijn dat je het vroeg dan inderdaad. Verder om even mijn punt te maken hoe mijn duurzame vrienden en kennissen mee doen in de maatschappij hier wat voorbeelden van beroepen die ze doen 😉: reclassering, psycholoog, ambtenaar bij de gemeente, maatschappelijk werkster, kunstgebitten maken, docent op het vo, internationaal succesvol model, kunstenares, ict, verpleegkundige en ik zelf werk voor de overheid bij het ministerie van justitie en veiligheid.
En over je reactie op @Manque , ik heb niemand veroordeeld in dit topic en anderen volgens mij ook niet. Ik vind het altijd opvallend dat mensen zeggen dat ze veroordeeld worden, ook als dat helemaal niet gebeurt. Ik voelde me aangevallen omdat er werd gezegd dat mensen die zo duurzaam leven zich buiten de maatschappij plaatsen en zwarte schapen zijn, ik heb zelf helemaal niemand aangevallen en dat doe ik ook nooit. Ik ben altijd positief, eindeloos geduldig, spreek zelden mensen op hun gedrag aan, zeg gewoon eet smakelijk als mensen vlees eten en geef complimentjes over nieuwe kleding, ook als die niet duurzaam is. En ik leg 100000 keer hetzelfde uit aan iedereen die erom vraagt (en ik krijg wekelijks dezelfde vragen). Maar zodra ik zelf aangevallen word ga ik mezelf wel verdedigen. Ik ken eigenlijk nauwelijks mensen die veroordelend zijn en de hele dag lopen te preken over wat mensen fout doen.