Cactusje Ik hoor de naam hier wel eens, zijn gewoon normale dames die die naam dragen. Hier wonen dan ook eigenlijk geen kakkers dus doe associatie heb ik iig niet.
BabyFG Come Josephine in my flymachine (oid) doet mij meteen denken aan die bepaalde scene uit Titanic đ
[verwijderd] Josephine vind ik een mooie, klassieke naam. Josefien vind ik echter een wat 'boerse' spelling.
Born2bme Ik vind t wel mooie naam. Zou hem zelf niet kiezen maar zou niet denken goh wat hebben die ouders nou weer voor naam gekozen đ
Koekie83 Mooi! Inderdaad wel een beetje kak, maar zelf hou ik daar wel van. Tegelijkerijd zie ik dus ook een meisje voor me dat liefst in bomen klimt en onder de modder thuis komt. De afkorting Fien is ook top!
Magali Koekie83 Leuk! Deze soort associatie las ik hier al eerder en had ik zelf ook al, de naam staat nu echt bovenaan ons lijstje!
smax Hele leuke naam!! Een beetje kak misschien, maar ik houd wel van dat soort namen. Twee van mijn kinderen hebben ook namen die in die categorie vallen
Indy90 Grappig dat de meeste het een kak naam vinden. Ik ken een echte rebel die josefien heet. Heb er dan dus ook een hele andere associatie mee. đ
Ffion Josephine (zo geschreven dus) vind ik heel mooi! Josefien vind ik dan weer helemaal geen mooie schrijfwijze.