Toch6 [verwijderd] douchen/bad geeft met de oudste nogal eens strijd omdat hij minder wil dan ik wenselijk vind π dus hoop dat zo op te lossen. En als geheugensteuntje wie wanneer gym heeft en boeken ruilen op school
Toch6 Toch6 [verwijderd] Dochter (zonder ass) is nu vrijwillig aan het douchen. Ze was klaar met spelen en bad/douche moet vandaag
[verwijderd] [verwijderd] de family planner heb ik vooral zelf nodig als geheugensteuntje π. Kinderfeestjes, studiedagen, tandarts, maar ook onze eigen afspraken zet ik erop. Ik vind het vooral zo lekker overzichtelijk wie wat heeft en zelfs de huisdieren hebben een eigen vakje π
[verwijderd] [verwijderd] zelfs de huisdieren hebben een eigen vakje π€£π€£ Dat zou hier wat zijn... 09:00 - 11:30 slapen 11:30 - 12:00 ongenegeerd aan piemel likken 12:00 - 13:00 als een malle het huis door rennen, achtervolgd door een groep denkbeeldige leeuwen 13:00 - 15:30 bijkomen van de denkbeeldige achtervolging en slapen 15:30 - 16:00 rietjes en elastiekjes zoeken om op te kauwen 16:00 - 18:00 zeuren om eten 18:00 - 18:05 Eindelijk eten!! 18:05 - 18:30 bij de mensen schooien om meer eten 18:30 - 23:00 bijkomen van al het zeuren, dat is vermoeiend, slapen 23:00 - 01:00 Party time! Iedereen wakker maken! Rennen, springen, alles omgooien wat in de weg staat op het parcours 01:00: stiekem op de bank of in de verboden stoel liggen.
[verwijderd] [verwijderd] π Je vergeet nog de activiteit βeigen ontlasting etenβ ongeveer 3 keer per dag.
[verwijderd] Pietje1987 Wij hebben Klender (zelfde?) en die bevalt ook echt super. Ik ben van lifeplanner en enorme stressidioot met controle issues naar een online agenda gegaan zonder lifeplanner gebeuren en het bevalt prima!
[verwijderd] Pietje1987 Hele fijne idd. Zeker omdat er ook gelijk een lijstjesmodus en verjaardagskalender in zit.
[verwijderd] De kgb is binnen, dus swifferdoeken, haarverf, hoestdrank, 2 kleedjes, een jurk en leggings voor dochter, gebakjes, boodschappen en een cadeautje voor een kinderfeestje. Om me de rest van de maand af te vragen waar toch al mijn geld heen gaat π
Pimpelmeesje Sloffen voor mn vriend π Ben ik echt blij mee; als hij met de stalift in bed/rolstoel/bank/ed werd gezet moesten altijd zijn schoenen aan, soms maar voor een halve minuut. De sloffen gaan veel makkelijker aan en hij vindt ze nog lekker zitten ook π
[verwijderd] We hebben gisteren Ticket to Ride Europe en 2 uitbreidingen binnen gekregen. Zojuist de factuur bestaald. π We hebben deze als partnerschapscadeau van vriends werk gekregen.
Cactusje Een nieuw hoesje voor mijn telefoon. Had al een hoesje gekocht toen ik hem nieuw kreeg maar daar kan ik maar niet aan wennen.