Nogal impulsief een basgitaar π. Het leek mij wel leuk om een basgitaar te hebben en zat wat op marktplaats te kijken. Ik zag een leuke beginnersbas en besloot een belachelijk laag bod te doen. Vijf minuten later: wanneer wil je hem komen halen?
Uhm help zo snel kan ik helemaal niet schakelen! π€― Ik wilde het daarom al afzeggen. Alleen toen zei mijn man dat hij hem gewoon ging halen en dan kon ondertussen mijn inflexibele brein er alvast aan wennen. Vond ik het toch niks, dan zette hij hem wel weer te koop.
De bas ziet er echt super uit, maar is belachelijk slecht afgesteld. De snaren zitten echt absurd hoog boven de hals. Ik snap waarom de vorige eigenaar het snel heeft opgegeven en de bas verkoopt. Ik wil al een tijdje heel graag leren om zelf een set-up te doen, maar dat durfde ik niet aan met mijn elektrische gitaar. Bang dat ik iets per ongeluk sloop, aangezien ik best goed ben in dingen per ongeluk slopen.
Voor dit bedrag durf ik aan deze wel te prutsen, dus ik vind het ook een super leuk βprojectβ.