[verwijderd] [verwijderd] pas wel op in de zomer! Wij hadden een konijn rondlopen en opeens liep ze niet meer zo vrolijk rond, bleek er een vlieg eitjes in haar kont te hebben gelegd. Het was een langharig konijn, dus we konden eerst de oorzaak niet vinden. Tot we bij de dierenarts het meest onsmakelijke aanzicht kregen..
Hopsatee Corrigerende slips voor onder mijn strakke werk jurkjes 🤣 Ik kan mij leukere aankopen bedenken!
[verwijderd] Nimue hahaha nee. Ze stonden al eerder in deze ren en ze doen het gewoon niet. Domme beesten. En als ze het doen, is het nog geen ramp. Onze tuin is volledig afgesloten. Ze lopen er regelmatig vrij rond.
Narcisje Een nieuwe agenda/planner. Maar ik baal er van dat ie pas vanaf 29 juli te gebruiken is... Duurt nog zo lang 😉
[verwijderd] Narcisje Oehh wat voor één? Ik heb een douchegel van Rituals gekocht voor mijn moeder voor moederdag.
[verwijderd] Niet per definitie als setje hoor, maar voor de foto is het wel leuk.😁 Zonnehoedje, zomer/regenjas en een kleding setje om in te groeien.
Toch6 Nijlpaardkruk en een papegaai voor op de slaapkamer van de jongste. En uiteraard nog meer en niet waarvoor ik ging 🙈
[verwijderd] Buitenpot, zaklamp, bekers, een bord, een blik voor het konijnenvoer. Alles van de kringloop.
Miek89 2 zakken afbakbroodjes Appels peren bananen Sokken voor de jongste Naar de markt geweest dus ☺
Cactusje Een zakje snoep voor de kinderen bij de snoepwinkel. Oudste mocht zelf scheppen, jongste doe ik liever nog even zelf.. Oh ja, ze hebben er nu ook papieren zakjes om in te scheppen, dus die mochten ze pakken.
Femkes Melk, karnemelk, vla, yoghurt, kaas en brood En iets eerder op de dag pantykousjes en de nieuwe CD van Hozier