2littlemonkeys Paaseieren! We hadden een hele zoektocht gepland voor onze kinderen en toen kwam ik er achter dat ik geen paaseieren in huis had ๐คฆ๐ปโโ๏ธ
iMoeder Nieuwe sport BH. Precies dezelfde als die ik al had. Maar dat mag de pret niet drukken, want deze heeft een blauw i.p.v. wit randje. ๐ฅณ
[verwijderd] Een boek van Brenรฉ Brown (al heb ik geen flauw idee wanneer ik dat kan gaan lezen, gezien ik maandag ingeleid ga worden ๐๐๐)
Jessie80 Onverwacht een vrije middag zonder kinderen... dus ik heb gekocht een heerlijke (iets te dure) jurk, stof om zelf een zomerjurkje te maken en een zwart-wit broek, zo'n hele wijde, en een simpel oranje shirtje!
Marshmallow Vandaag bezorgd, mini toetsenbord met muis pad. Ideaal om via mijn mini pc op de tv te streamen.
[verwijderd] Kleinigheidje voor de kinderen omdat ze zo goed hebben geholpen met het opruimen van de speelhoek.
2littlemonkeys De fรถhn die ik heb gezien in een ander topic via @Famofthree Mijn zoontje heeft sinds vandaag een ander kapsel en dit zit het beste met gefรถhnd haar ๐ Mijn eigen fรถhn had alleen geen mondstukken meer...
[verwijderd] Sandalen voor de kinderen. Heel de week op hun (winter)laarzen gelopen en nu is de zon weg en ga ik sandalen kopen ๐คฃ Maar goed, dan hebben ze iets voor de volgende keer.