Trees Jules via de site van de decathlon, maar ze zijn niet van de decathlon. Decathlon verkoopt ze voor een ander, kwam ik bij het afrekenen achter. Het zijn hardloopsokken van sporcks (had ik zelf nog nooit van gehoord).
[verwijderd] Marshmallow wehkamp! https://www.wehkamp.nl/app/product/16186059?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share
[verwijderd] [verwijderd] als ik straks klaar ben met de slaapkamer en het balkon ga ik nΓ³Γ³it meer verhuizen π Die set had ik ook gezien, onwijs leuk maar paste hier niet!
Jules Dit gaat niet goed zo. Net de sportsokken van Trees besteld en nu wil ik de Toms van Hooyo en de tuinbank van Buffy π€
Miek89 En nog een groene broek, een zwart shirt voor er bovenop. En een blauw met witte streep top. Oorbellen en een ketting. Heb echt sinds tijden weer iets voor mezelf geshopt π de schoenen voor de jongste, kon ze echt niet negeren π€ En bijna alles in de sale, de shoeby vestiging hier gaat verhuizen dus alles 75%
Manque Papierboeken van Pepin van Rooijen. Ben er echt gΓ©k op. Ik heb er twee besteld: Marbled en 1920's Deco. Ik gebruik ze om boekenkaften mee te maken of om cadeautjes mee te verpakken. Ik had een paar jaar terug Maps en Chinese patterns gekocht, maar die zijn nu bijna op.