June Jules Ik heb dezelfde in het donker blauw. Zit fantastisch en ik kreeg er veel complimenten over π Zat al op dit kleurtje te azen. Vindt het zo'n gave kleur.
Jules June Heel mooi en inderdaad een gave kleur zeg. Ik heb een jurk in die kleur en is echt mijn favoriete jurk.
June Nescio en je hebt het gevoel alsof je in een joggingpak loopt. Ik hou van dart soort jurkjes. Compfort maar toch sexy
Tantetil 1986Lynn oh ja ik zie ze wel voorbij komen en ik vind haar zo leuk. Maar zo bizar wat een goed lichaam die vrouw heeft, alles staat goed.
[verwijderd] Tantetil de planken zelf natuurlijk hΓ¨, daar ging ik voor. Dit zijn alleen de impulsaankopen π En de plantjes staan op deze foto al in de potjes, die zijn niet goed te zien maar horen er ook bij. Maar het valt inderdaad best mee, ik had de afgelopen weken natuurlijk al zo veel gekocht dat ikea me niet veel meer te bieden had wat ik nog niet had π€£
[verwijderd] OMG, vorige week had mijn visite nieuwe schoenen.. die kleur! π Mijn Lowa's waren te klein en na 12 jaar wel aan vervanging toe. Dus gisteren even de juist maat gepast in de winkel. Blijkbaar heb ik na 2 zwangerschappen ook een maat groter. Omdat ze daar niet de juiste kleur hadden, heb ik ze online besteld. π
Femkes Een laptop, dockingstation, toetsenbord, muis en tweede monitor. Tot nu toe allemaal van het werk geleend, maar de monitor moest terug en de laptop zal ook een keer terug moeten, dus nu alles zelf aangeschaft. Zojuist geΓ―nstalleerd, alles werkt!