Manque Nieuwe pantoffels. Mijn comfort en algeheel welzijn is aanzienlijk toegenomen sinds ik ze heb.
Manque Oh, en een opzetbad met pomp en schoonmaakset en de hele toestand. Alvast voor de zomer. Nu zijn ze nog niet tyfusduur.
[verwijderd] [verwijderd] de kans op trombose door de pil ook hoger, toch? Waarom halen ze die niet van de markt? Oja.. lobby.. geld.. winst ๐
[verwijderd] aardbeitjes ja natuurlijk! Ik vind het alleen frustrerend dat ze de keuze wel geven aan vrouwen mbt de pil (hoewel, keuze? Een tienermeisje krijgt de pil aangeboden en weinig anders volgens mij) maar niet aan mensen die รจn minder risico lopen รจn ook een vrije keuze hebben. Ik begrijp dat vaccins onder een vergrootglas liggen, en dat overheid keuzes maakt want het ligt al zo gevoelig maar dat maakt het voor mij niet minder scheef.
Jessie80 Eerste paar schoenen (maat 38 ๐ฑ) met veters voor T. en voor mezelf een paar witte Puma's.
Manque Zojuist die fantastische kruidvat-WC-tabletten gekocht waar we allemaal zo enthousiast over zijn. Ben benieuwd!
[verwijderd] Manque het is dat ik pertinent weiger om op zaterdag naar de Kruidvat te gaan, anders had ik hetzelfde geplaatst hier ๐ Maandag dus!
Tantetil Manque was in kruidvat en dacht uhm ik moest iets hebben, rondje gelopen...mandjes zat al snel vol met troep van dochter. Ik wist het niet, ik heb maar snoep geschept. Maar geen wc spul dus.
Jessie80 [verwijderd] haha, ik was idd vandaag bij de Kruidvat maar had het dus helemaal gemist. Dus ik ben ook benieuwd naar een linkje.
Meca [verwijderd] Jessie80 Volgens mij gaf @Ysabella de tip aan @Softbasegaming over hoe ze haar toilet kon schoonmaken. Geen idee welk topic. Maar antwoord is Kruidvat tabs 16 in een pak als ik het goed heb.
Ysabella Meca ja klopt, die dingen werken echt perfect je moet daarna wel even de wc borstel erdoor halen. De gele aanslag komt trouwens doordat het glazuur is aangetast, daarna bijt de urine zich vast en krijg je dat gele spul in de wc pot. ๐ฅธ
Manque Tantetil Ik wist het niet, ik heb maar snoep geschept Ja je moet toch iets hรจ ๐ Ik ga ze morgen gebruiken, zal wel laten weten of ze bevallen.