Softbasegaming Werk je ook niet? Of dagjes erop uit met de kinderen? Wel fijn toch dat het dan niet zo voelt. Onze buren zeiden dat ook. Hij werkt altijd al uit huis en zij is altijd thuis met haar kind. Ze komen ook vrijwel nooit buiten. Dus ja, dan is er niet zoveel verandering. Voor hen echt wel fijn. Ik zou daar nu ook blij mee zijn π
Ik werk 32 uur, mijn man ook. Zwemles oudste die ook naar school en BSO gaat, jongste 2 dagen opvang. Normaal een dag naar mijn ouders (die ze nu onwijs missen) We gaan veel langs bij mijn ouders, schoonouders wat nu allemaal niet kan. Regelmatig met de kinderen even boodschappen doen, ergens lunchen, kinderboerderij, bos, strand, speelparadijs, uitjes of activiteiten in de omgeving. Regelmatig verjaardagen, weekendjes weg, ik met vriendinnen op stap. Maar toch normaliter ook nog genoeg thuis. Het was goed in balans zeg maar. Nu is de balans wel heel erg doorgeschoten naar thuis π
Grappige is dat ik vaak op drukke dagen kan verzuchten oooh ik wil vanavond bankhangen en netflixen. Nu zou dat (technisch gezien is niet zo want ik werk nu bijv ook) kunnen maar heb ik er geen zin in haha.