[verwijderd] Uilenmama Niet fijn dat je dat hebt, maar wel dat er duidelijkheid is en je vandaag nog geholpen kan worden!
Uilenmama [verwijderd] Nee het was niet fijn. Gelukkig ben ik nu geholpen en heb een mond vol verdoving
[verwijderd] Uilenmama Hopelijk is het nu dan ook klaar en kan je weet slapen vannacht. Sterkte nog ff.
Uilenmama [verwijderd] Ik heb vanmiddag even geslapen. Pijnstillers liggen naast mijn bed. Erger dan eerst kan het niet worden. Ben blij dat ik nu weet wat het was en te genezen is.
Born2bme Tantetil gelukkig je bent terecht. Ik was bijna zoektocht begonnen. Blij te horen dat 't goed met je gaat 😘
Uilenmama Tantetil Tot nu toe gaat het prima. Ik had voordat ik ging slapen 2 paracetamol ingenomen en heb heerlijk geslapen. Ben weer aan het werk en heb een tasje vol pijnstillers bij me. Maar het gaat goed.
[verwijderd] Wat zou er aan de hand zijn op Schiphol? Geruchten op twitter gaan over een kaping, maar tegelijkertijd begreep ik dat het dan 'maar' grip2 in plaats van grip3 zou moeten zijn? Refresh nieuwsberichten, ik ben nieuwsgierig.
Vulpen [verwijderd] Waarschijnlijk gewoon vals alarm👍🏼 Per ongeluk de 'help er is een kaping aan de gang-'knop ingedrukt.
[verwijderd] Louelle81 Hopelijk is het een onderdeel van die oefeningen, maar jeetje, dit is wel heftig hoor..
[verwijderd] Louelle81 ja echt wel! Maar ook de rest van de nieuwsberichten, het vliegveld van Milaan is momenteel ook ontruimd wegens een bommelding, in België een treinstation wegens antrax.. 😮
[verwijderd] Louelle81 gelukkig heeft iedereen het vliegtuig kunnen verlaten, maar jeetje wat is dat schrikken zeg..
fafa Als je zilvervisjes opzuigt in de stofzuiger, zouden ze dan denken dat ze dood zijn gegaan en in de hemel terechtgekomen? In plaats van door een tunnel van licht, door een tunnel van donkerte naar gene zijde?
Marshmallow Hoe komt het toch dat ik nooit problemen heb (klopt af) met mijn werk telefoon of telewerken en krijg ik toch heeeeeeeeel veel telefoontjes daarover. Dat vraag ik me echt heel vaak af. Wat is er anders bij de mensen die ik spreek.